- Home ›
- Klanttevredenheid en klachten
Klanttevredenheid en klachten
Bol Adviseurs hecht veel waarde aan de tevredenheid van klanten. Goede service en hoge kwaliteit staan bij ons hoog in het vaandel. Het zorgvuldig omgaan met gegevens van onze klanten is voor ons een vanzelfsprekendheid. Dit zie je ook terug in het feit dat alle afdelingen en processen binnen onze organisatie ISO 27001 gecertificeerd zijn (certificering afgegeven door Dekra).
Ondanks alles zou het kunnen voorkomen dat je niet helemaal tevreden bent en dit niet aan de orde is gekomen. In dat geval nodigen we je uit om dit zelf aan ons kenbaar te maken. Dit kan aan jouw vaste contactpersoon, maar indien gewenst ook aan onze Compliance Officer of Voorzitter van het Dagelijks Bestuur van Bol. Vanzelfsprekend wordt jouw klacht vertrouwelijk afgehandeld. De gehele procedure met betrekking tot onze klachtenregeling lees je hier.
Wanneer een klacht melden?
Je kunt een klacht melden wanneer je niet tevreden bent over de dienstverlening door (één van) onze medewerkers. Ook wanneer je onethische gedragingen of andere onregelmatigheden aan de kaak stelt kun je contact met ons opnemen. Twijfel je? Aarzel niet en leg de situatie vooral aan ons voor. We zoeken immers graag naar een goede oplossing.
Waar en hoe een klacht melden?
Je kunt jouw klacht per post, e-mail of telefonisch aan de compliance-officer of het dagelijks bestuur kenbaar maken.
De heer H. Bruins is bereikbaar via: complianceofficer@boladviseurs.nl
De heer P. Graat is bereikbaar via: dagelijksbestuur@boladviseurs.nl
Problemen en vragen aangaande jouw privacy kun je richten aan ons Privacy en Security Team via privacysecurityteam@boladviseurs.nl. Zowel onze Privacy Manager als onze Security Officer zijn onderdeel van dit team en helpen je graag verder.
Telefonisch kun je Bol Adviseurs bereiken via: (088) 1211 300.
Het postadres is:
Bol Adviseurs
t.a.v. Afd. Compliance
Postbus 142
5830 AC Boxmeer